خدمات فروش و پس از فروش

 

این واحد زیر نظر مدیر فروش فعالیت می کند و ویژگی های زیر را دارا می باشد:

توانایی هدایت کسب و کار از طریق تحقیق و ارزیابی، مشتری محور و خدمت گرا بودن، توانایی انجام تبلیغات موثر و انجام برنامه ریزی فروش، نظارت بر ایجاد و مدیریت نظام خدمات دهی به مشتریان برای تداوم تولید، توانایی مدیریت و نظارت از مرحله فروش تا توزیع و مصرف کننده نهایی، با توجه به هزینه ها و تکنیک های برنامه ریزی .

این بخش ابتدا در خواست (سفارش) مشتری را با استفاده از فرم سفارش به صورت سیستمی دریافت می نماید و پیش فاکتور در مرحله اول صادر می نماید. لذا در جهت کسب رضایت مندی مشتری در خصوص تحویل به موقع و انتقال نظریات و پیشنهادات مشتریان همواره فعال بوده و کلیه موارد بهبود را مستمرا پیگیری می نماید.

تلفن واحد فروش: (داخلی ۲۳۲) ۰۲۳.۳۱۰۱

تلفن خدمات پس از فروش:  (داخلی ۲۴۰) ۰۲۳.۳۱۰۱

پست الکترونیک : aftersales@psbco.ir

نحوه ارائه خدمات


بررسی سیستمی سریال باطری


سریال باطری باید به یکی از روش های زیر مورد بررسی قرار گیرد تا وضعیت باطری از لحاظ گارانتی مشخص گردد :

۱-بررسی با اپلیکیشن شرکت
۲- تلفن گویای شرکت
۳-ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۴۵۱۰


دریافت کد رهگیری الکترونیکی


مشتریان جهت استفاده از خدمات پس از فروش باید به یکی از روش های زیر و با شماره تلفن همراه خود ،سریال باطری را ثبت نمایند و کد رهگیری را به عاملیت یا نمایندگی اعلام نمایند.

۱-ارسال سریال باطری به شماره  ۱۰۰۰۴۵۱۰

۲-تماس با تلفن گویای شرکت (شماره ۰۲۳۳۱۰۱ داخلی ۲)


دستورالعمل کنترل و تست فنی باطری جهت ضمانت


  • جهت استفاده از ضمانت بایستی باطری بر روی خودرو نصب باشد و ضمانت بدون بررسی سیستم برقی خودرو امکان پذیر نمی باشد .
  • بررسی تناسب خودرو و سیستمهای جانبی با باطری نصب شده،براساس اعلام شرکت سازنده خودرو
  • کنترل هر نوع اتصال کوتاه یابررسی ظاهری باطری جهت عدم آسیب دیدگی قطبها ، چشمی، شکستگی، دفرمگی، ترکیدگی، سوختگی و هرگونه تغییر شکل بدنه یا درب باطری و همچنین بررسی نشتی باطری

تبصره: تایید نشتی باطری تا ۳ ماه بعد از نصب قابل قبول است.

  • بررسی عملکرد دینام به شرح ذیل می باشد:
  • در حالتی که خودرو روشن وکلیه سیستمهای برقی نیز مشغول به کار باشد، بایستی حداقل ولتاژ ۱۴.۴۰ و حداکثر ۱۴.۸۰ ولت بر روی باطری اعمال شود. در صورت پایین بودن ولتاژ، باطری دچار کمبود شارژ و در صورت بالا بودن ولتاژ، باطری اضافه شارژ شده و در اثر شارژ بیش از حد سطح الکترولیت آن کاهش می یابد که چشمی سفید شده و شامل گارانتی نمی شود.
  • اگر ولتاژ باطری باز شده از روی خودرو، پس از دو ساعت در حالت مدار باز، بالاتر از ۱۳ ولت وچشمی سفید باشد،باطری بیش ازحد شارژ شده وشامل گارانتی نمی شود.
  • اگر ولتاژ باطری باز شده از روی خودرو،پس از دوساعت در حالت مدار باز از ۹ ولت کمتر باشد باطری شامل گارانتی نمی شود.
  • تبصره: ولتاژ زیر ۹ ولت حالتی است که در آن باطری به طور کامل تخلیه شده وامکان شارژ مجدد آن وجود ندارد.
    • جهت تست باطری پس از بازکردن آن از روی خودرو، ولتاژ مدار باز آن را ثبت و با دستگاه تخلیه با جریان ۱۵۰ آمپر به مدت پنج ثانیه تخلیه و ولتاژ ثانیه پنجم ثبت گردد.
    • در صورتی که در هنگام تخلیه، ولتاژ باطری درمدت کمتر از ۵ ثانیه پایین تر از ۸ ولت باشد نمونه مورد نظر بایستی تعویض گردد .
    • در صورتی که در هنگام تخلیه ، ولتاژ باطری پس از ۵ ثانیه بالاتر از ۱۰.۵۰ ولت برای باطری L3 و ۱۰ ولت برای باطری L2 باشد باطری سالم است وبایستی با جریان ۸ آمپر به مدت ۲ ساعت شارژ (تا رسیدن به ولتاژ ۱۶ ولت) و به مشتری عودت شود.
    • در صورتی که در هنگام تخلیه، ولتاژ باطری پس از ۱۰ ثانیه بالاتر از ۱۰.۵۰ ولت باشد باطری سالم بوده و درصورت افت ولتاژ زیر ۱۰.۵۰ بایستی باطری با جریان ۲/۰ ظرفیت اسمی به مدت ۱۰ ساعت تا رسیدن به ولتاژ ۱۶ ولت شارژ و به مشتری عودت شود

      دستورالعمل ثبت سیستمی


      اعلام سریال باطری معیوب و  باطری جایگزین ،کد رهگیری الکترونیکی ، تاریخ فروش ، تاریخ تعویض و استان محل خرید
      توجه: باطری جایگزین باید حتما از محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باطری باشد در غیر این صورت ثبت سیستمی نخواهد شد.تماس با مرکز خدمات پس از فروش استان یا شرکت

نکات مهم :

  • این ثبت به منزله تایید گارانتی توسط شرکت نبوده و چنانچه باطری از نظر فنی شرایط گارانتی را دارا نباشد ثبت آن باطل می گردد .
  • احراز شرایط گارانتی از نظر فنی برعهده مرکز خدمات بوده (مطابق دستورالعمل کنترل و تست فنی) و در صورت عدم تشخیص صحیح علت خرابی ، حتی در صورت ثبت در سامانه باطری توسط کارخانه عودت داده می شود .
  • در صورتی که باطری معیوب در سامانه ثبت نگردیده باشد شرکت از دریافت آن معذور خواهد بود .
  • اگر در روزهای تعطیل ، مرکزی اقدام به تعویض باطری نماید موظف است در اولین روز کاری با مرکز استان یا شرکت تماس حاصل نموده و اقدام به ثبت آن نمایید .
  • درصورت انتقال مالکیت خودرو،می بایست با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید و پس از استعلام واحد خدمات پس از فروش از مالک اولیه، کد رهپیری محصول برای مالک جدید ارسال خواهد شد.
  • در صورت مفقود شدن یا فراموشی کد رهگیری میتوانید با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نموده و واحد مربوطه پس از بررسی ، اقدام به ارسال مجدد کد رهگیری می نماید.

دستورالعمل ارسال باطری معیوب به کارخانه


۱)  مدارک مورد نیاز

  • لیست کردن باطری های معیوب در پرتال(قسمت ارسال به کارخانه)
  • الصاق کد رهگیری الکترونیکی برروی باطری ها

۲) ارسال باطری های معیوب به مرکز استان

مراکز خدمات پس از فروش موظف اند باطری های تعویض شده خود را در هر ماه همراه بامدارک خواسته شده به مرکز خدمات پس از فروش استان ارسال نمایند.

  • مراکز استان باید باطری ها را در پرتال شرکت ثبت نمایند .
  • ارسال باطری معیوب به کارخانهمراکز خدمات پس از فروش استان موظف اند باطری های تعویض شده را تا پایان هر ماه به همراه مدارک خواسته شده بعد از لیست کردن در قسمت ارسال به کارخانه و هماهنگی  و تایید واحد خدمات پس از فروش به کارخانه ارسال نمایند.

شرایط احراز ضمانت


مدت ضمانت


محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باطری، دارای مدت ضمانت مشخص می باشد که با روش های زیر قابل استعلام میباشد :

 ۱- بررسی با اپلیکیشن شرکت
۲-  تلفن گویای شرکت
۳- ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۴۵۱۰

این شرکت نواقص و معایب حین ساخت و تولید محصول را پس از احراز نمایندگان مجاز خدمات پس از فروش خود تعویض می نماید.
جهت استفاده از ضمانت میبایست مشتریان ضمانت باطری را ثبت نموده و کد رهگیری را دریافت نماید. نماینده یا عاملیت پس از دریافت کد رهگیری الکترونیکی و پس از بررسی های لازم اقدام به تعویض باطری نمایند.
لازم به ذکر است ضمانت باطری دوم تا تاریخ انقضاء ضمانت باطری اول محاسبه می گردد.


شرایط ابطال ضمانت


۱- سفید شدن نشانه گر ( چشمی ) باطری.

۲- عدم تناسب ظرفیت باطری با مصرف خودرو.

۳- باز کردن باطری و یا اضافه کردن الکترولیک به هر روش(برای باطری های سیلد)

۴- هر نوع اتصال کوتاه یا خوردگی قطب ها، شکستگی، دفرمگی ،ترکیدگی و تغییر شکل باطری.

۵- کمبود شارژ یا شارژ بیش از حد که منجر به خشک شدن یا کم شدن الکترولیک می شود.


استعلام اصالت کالا


جهت استعلام ضوابط و شرایط گارانتی کالا و همچنین استعلام اصالت کالا بر اساس شناسه رهگیری و مشاهده اطلاعات نمایندگی های مجاز ارائه خدمات در سراسر کشور به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir مراجعه نمایید.
شماره تلفن پشتیبانی خدمات پس از فروش: ۳۱۰۱-۰۲۳ داخلی ۲۴۰
آدرس دفتر مرکزی: تهران- خیابان مطهری – خ لارستان – کوچه بیستم – پلاک ۴۰

نوع مجوزتاریخ مجوزشماره مجوزکاربردظرفیت
پروانه تاسیس۱۳۸۳/۱۲/۲۲۱۲۳/۳۱۷۰۷۵--
پروانه بهره برداری۱۳۹۰/۰۳/۰۹۱۲۳/۷۱۹۶باطری خودرو
قطعات پلاستیکی خودرو
۹۰۰۰۰۰ عدد
۳۶۰ تن
پروانه طرح توصعه۱۳۹۱/۱۲/۲۰۱۲۳/۵۹۱۷۳انواع پلیت باطری۳۰۰۰ تن
پروانه بهره برداری (جایگزین)۱۳۹۴/۰۵/۲۹۱۲۳/۲۲۷۶۲لوازم و قطعات پلاستیکی و کامپوزیتی
اجزاء و قطعات باطری
انباره های سرب اسید استارتی MF
۳۶۰ تن
۳۶۰۰ تن
۹۰۰۰۰۰